2025 ROK REYMONTA
WIEWIÓRKI- zajęcia dydaktyczne „Obrzędy i zwyczaje wielkanocne w CHŁOPACH Wł.St. Reymonta”
WIEWIÓRKI- zajęcia dydaktyczne „Obrzędy i zwyczaje wielkanocne w CHŁOPACH Wł.St. Reymonta”
Wiewiórki również poznały tradycje wielkanocne z "Chłopów" Reymonta, same też wykonały wielkanocne pisanki. Zobaczcie z jakim zaangażowaniem dekorowały wielkanocne pisanki!
Sówki poznały tradycje wielkanocne z "Chłopów" Reymonta, same też wykonały wielkanocne pisanki. Bardzo podobała się im ta aktywność. Popatrzcie!
ROK REYMONTA- „Obrzędy i zwyczaje wielkanocne w CHŁOPACH Wł.St. Reymonta” zajęcia w Niedźwiadkach!
ROK REYMONTA- „Obrzędy i zwyczaje wielkanocne w CHŁOPACH Wł.St. Reymonta” zajęcia w Niedźwiadkach!
Niedźwiadki aktywnie włączyły się w obchody Roku Reymonta. Zajęcia dydaktyczne "Obrzędy i zwyczaje wielkanocne w Chłopach Wł. St. Reymonta" były dla nich lekcją historii i folkloru. Przedszkolaki samodzielnie stworzyły pisanki.
ROK REYMONTA- „Obrzędy i zwyczaje wielkanocne w CHŁOPACH Wł.St. Reymonta” zajęcia w Jeżykach!
ROK REYMONTA- „Obrzędy i zwyczaje wielkanocne w CHŁOPACH Wł.St. Reymonta” zajęcia w Jeżykach!
Przedszkolaki z grupy Jeżyki również w ramach ROK REYMONTA wzięły udział w zajęciach dydaktycznych- „Obrzędy i zwyczaje wielkanocne w CHŁOPACH Wł.St. Reymonta”. Zobaczcie, z jakim zapałem w nich uczestniczyły!
ROK REYMONTA- „Obrzędy i zwyczaje wielkanocne w CHŁOPACH Wł.St. Reymonta” zajęcia w Zajączkach!
ROK REYMONTA- „Obrzędy i zwyczaje wielkanocne w CHŁOPACH Wł.St. Reymonta” zajęcia w Zajączkach!
W piątek 11 kwietnia 2025 roku przedszkolaki z grupy Zajączki w ramach "Roku Reymonta" uczestniczyły w zajęciach dydaktycznych pt. "Obrzędy i zwyczaje wielkanocne w CHŁOPACH Wł.St. Reymonta". Poznały tradycje wielkanocne opisane w powieści oraz wykonały własne pisanki. Zobaczcie sami!
Rok 2025 to Rok Reymonta. W naszym przedszkolu zorganizowane zostaną różne przedsięwzięcia, które pozwolą poznać dzieciom dzieło pt. "Chłopi",a szczególnie zwyczaje i obrzędy ludowe oraz tradycje na przestrzeni czterech pór roku. Pierwszym działaniem była prezentacja, dzięki której dzieci poznały Naszego Noblistę!