Rozkład dnia
RAMOWY ROZKŁAD DNIA W ROKU SZKOLNYM 2023/2024 Oddziały I, III, IV, V, VI | |
6.30 – 7.00 | Schodzenie się dzieci w oddziałach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, itp. |
7.00 – 8.00 | Stwarzanie warunków do zabaw odpowiadającym zainteresowaniom dzieci. Indywidualna praca z dziećmi. |
8.00 – 8.30 | Zestaw ćwiczeń porannych. Czynności porządkowe i higieniczne. |
8.30 - 9.00 | Śniadanie. |
9.00 – 10.00 | Zajęcia dydaktyczne w oparciu o przyjęty program wychowania przedszkolnego. Zajęcia wspomagające proces kształcenia. |
10.00 – 10.30 | Zabawy dowolne, gry i zabawy stolikowe, zabawy w kącikach zainteresowań. Udzielanie pomocy psychologiczno- pedagogicznej w bieżącej pracy z dziećmi. Zajęcia wspomagające proces kształcenia. |
10.30 – 11.45 | Spacery, obserwacje przyrodnicze, „Ogród pięciu zmysłów”. Gry i zabawy w ogrodzie przedszkolnym. Zajęcia wspomagające proces kształcenia. |
11.45 – 12.00 | Czynności porządkowe i higieniczne oraz przygotowanie do obiadu. |
12.00 – 12.30 | Obiad. |
12.30 – 13.45 | Odpoczynek poobiedni, szczotkowanie zębów. Zabawy dydaktyczne i ćwiczenia utrwalające treści programowe. Zajęcia wspomagające proces kształcenia. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci. Spacery, pobyt w ogrodzie – zabawy i gry ruchowe. Udzielanie pomocy psychologiczno- pedagogicznej w bieżącej pracy z dziećmi. |
13.45 – 14.00 | Czynności porządkowe i higieniczne. |
14.00 – 14.30 | Podwieczorek. |
14.30 – 16.00 | Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, pobyt w ogrodzie. Udzielanie pomocy psychologiczno- pedagogicznej w bieżącej pracy z dziećmi. |
16.00 – 17.00 | Rozchodzenie się dzieci w oddziałach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci. |
RAMOWY ROZKŁAD DNIA W ROKU SZKOLNYM 2023/2024 Oddział II | |
7.30-8.00 | Schodzenie się dzieci. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, itp. |
8.00 – 8.15 | Stwarzanie warunków do zabaw odpowiadającym zainteresowaniom dzieci. Indywidualna praca z dziećmi. |
8.15 – 8.30 | Zestaw ćwiczeń porannych. Czynności porządkowe i higieniczne. |
8.30 - 9.00 | Śniadanie. |
9.00 – 10.00 | Zajęcia dydaktyczne w oparciu o przyjęty program wychowania przedszkolnego. Zajęcia wspomagające proces kształcenia. |
10.00– 10.30 | Zabawy dowolne, gry i zabawy stolikowe, zabawy w kącikach zainteresowań. Udzielanie pomocy psychologiczno- pedagogicznej w bieżącej pracy z dziećmi. Zajęcia wspomagające proces kształcenia. |
10.30 – 11.15 | Spacery, obserwacje przyrodnicze, „Ogród pięciu zmysłów”. Gry i zabawy w ogrodzie przedszkolnym. Zajęcia wspomagające proces kształcenia. Udzielanie pomocy psychologiczno- pedagogicznej w bieżącej pracy z dziećmi. |
11.15– 11.30 | Czynności porządkowe i higieniczne oraz przygotowanie do obiadu. |
11.30– 12.00 | Obiad. |
12.00– 13.45 | Odpoczynek poobiedni, szczotkowanie zębów. |
13.45– 14.00 | Czynności porządkowe i higieniczne. |
14.00– 14.30 | Podwieczorek. |
14.30– 15.30 | Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, pobyt w ogrodzie. Udzielanie pomocy psychologiczno- pedagogicznej w bieżącej pracy z dziećmi. |